Για πολλούς καταναλωτές ποτών και ιδιαίτερα μπύρας, η συσκευασία παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του brand και στην παροχή μιας ευχάριστης καταναλωτικής εμπειρίας, καθώς διαφυλάσσει την ποιότητα του ποτού που αποτελεί κυρίαρχη ανησυχία των υποψήφιων αγοραστών. Σύμφωνα μάλιστα με αποτελέσματα σχετικής έρευνας, για το 53% των Αμερικανών ενηλίκων είναι πολύ ή εξαιρετικά σημαντική η συσκευασία για την επιλογή του ποτού.
Ο απώτερος στόχος των συσκευασιών μπύρας είτε πρόκειται για μπουκάλι, είτε για βαρελάκι (keg, cask), κουτάκι (can) είναι να παραδώσει στον τελικό χρήστη ένα φρέσκο και γευστικό ποτό, ειδικότερα αν ληφθεί υπόψη μία σημαντική αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών που αφορά στην ολοένα και αυξανόμενη κατανάλωση του ποτού αυτού εντός της οικίας τους κυρίως σε συσκευασίες
γυάλινων μπουκαλιών και μικρών κουτιών. Οι παραπάνω συσκευασίες είναι πολύ δημοφιλείς μεταξύ των λάτρεων μπύρας για τους παρακάτω λόγους:
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συχνοί χρήστες μπύρας τείνουν να καταναλώνουν περισσότερο το ποτό αυτό σε μεταλλικό δοχείο παρά σε γυάλινες φιάλες, καθώς το μεταλλικό δοχείο είναι πιο ελαφρύ και συνεπώς μπορεί να μεταφέρεται, να στοιβάζεται και να αποθηκεύεται πιο εύκολα με αποτέλεσμα την μείωση
του αντίστοιχου κόστους, ενώ ψύχεται και πιο γρήγορα. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημανθούν τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας, στη βάση των οποίων το 69% των Αμερικανών προτιμά τα αλουμινένια κουτάκια για την κατανάλωση ποτών σε σχέση με τα πλαστικά μπουκάλια καθώς το ποτό στα κουτάκια είναι πιο κρύο και δροσιστικό, ενώ το 85% αυτών θεωρεί ότι προστατεύουν το ποτό πιο αποτελεσματικά, συμβάλλοντας στη διατήρηση του χρώματος, της γεύσης και του διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, το 67% των Αμερικανών υποστηρίζει ότι τα μεταλλικά κουτάκια είναι πιο ανθεκτικά και πιο εύκολο να μεταφερθούν σε σχέση με τα άλλα είδη συσκευασίας, ενώ το 68% δηλώνει ότι τα προτιμά καθώς διευκολύνουν την on-the-go κατανάλωση.
Τα μεταλλικά κουτάκια χρησιμοποιούνται ευρέως από την βιομηχανία μπύρας, με το 55% του όγκου της μπύρας στην Αμερική να καταναλώνεται μέσω της χρήσης τέτοιων συσκευασιών. Τα αλουμινένια κουτάκια προτιμώνται όλο και περισσότερο για τις μπύρες που έχουν παραχθεί με παραδοσιακές μεθόδους (craft beers). Το 2015, η craft μπύρα αντιπροσώπευε το 12% της αμερικανικής αγοράς μπύρας σε όρους όγκου και 21% σε όρους αξίας, αποτελώντας το ταχύτερο αναπτυσσόμενο τμήμα της.
Σύμφωνα με τον αμερικάνικο οργανισμό ζυθοποιών το 57% των Millenials στις ΗΠΑ καταναλώνουν εβδομαδιαίως craft μπύρα. Μάλιστα, 47% των ανδρών αυτής της ηλικίας πειραματίζονται αγοράζοντας brands που δεν γνωρίζουν ή που δεν έχουν δει να διαφημίζονται, ενώ δοκιμάζουν 5,1 διαφορετικές μάρκες ανά μήνα, με τη συσκευασία να αποτελεί κλειδί για την τελική αγοραστική απόφαση. Οι craft μπύρες αποτελούν μια δυναμική καταναλωτική τάση η οποία αν και ξεκίνησε στις ΗΠΑ, κατακτά πλέον την Ευρώπη, την Ασία
και την Λατινική Αμερική, ενώ τα μεταλλικά δοχεία αποτελούν έναν ολοένα και πιο διαδεδομένο τύπο συσκευασίας για αυτήν την κατηγορία ποτού. Ενδεικτικά, το 16% του συνόλου των craft μπυρών που κυκλοφόρησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν συσκευασμένες σε μεταλλικά δοχεία, καταγράφοντας αύξηση κατά 8% το 2015 σε σχέση με το 2014.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.