Η DK Consultants χορηγός στο 39o IATTO Forum Export Summit 2

Η DK Consultants χορηγός στο 39o IATTO Forum Export Summit 2

Η Η DK Consultatns συμμετείχε ενεργά στο 39o IATTO Forum Export Summit 2 με τίτλο “Ispiring Trade Globally”
και κύριους άξονες ενδιαφέροντος τα «What it makes to acheive a sustainable growth»,
«Building a Global Presence»
και «Inspiring Trade Globally».
Ήδη από την ίδρυσή της το 1999, η DK Consultants, στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια των επιχειρήσεων για εξαγωγική δραστηριότητα. Πάντα πιστή στις αρχές της, η DK Consultants συμμετείχε ως χορηγός αλλά και ως εκθέτης στο 39ο IATTO Forum Export Summit II που διοργανώθηκε στις 25,26 και 27 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας στο ευρύ κοινό τα προηγμένα εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού και εφαρμογής εξαγωγών που διαθέτει, με σκοπό την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και λύσεων ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων. Μάλιστα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Δημήτρης Καραβασίλης, συμμετείχε και στο πάνελ με την ομιλία του: «Brand Building».
Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από την International Association of Trade Training Organizations και το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του υπουργείου Μακεδονίας Θράκης κα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και σημαντική προσέλευση επιχειρηματιών και επενδυτών από τον εγχώριο και διεθνή χώρο. Το συνέδριο παρακολούθησαν επίσης ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών καθώς και επιστημονικό δυναμικό.
Ενεργή παρουσία στο συνέδριο είχαν τα στελέχη της DK Consultants, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος, κος Δημήτρης Καραβασίλης ήταν και ομιλητής στο πάνελ με θέμα το «Brand Building», όπου εντόπισε τα απαραίτητα συστατικά για την οικοδόμηση ενός Brand Building  όπως η φιλοσοφία μιας επιχείρησης και οι εργαζόμενοι της, καθώς και τη σημασία αυτών των παραγόντων στην εδραίωση ενός επιτυχημένου Brand. Τέλος, ο κος Καραβασίλης αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα για συνέπεια των επιχειρήσεων στις αξίες και στο όραμα τους αλλά και στην στρατηγική επανατοποθέτηση των value proposition των εταιρειών με ανάπτυξη νέων προϊόντων.