Η DK Consultants συμμετείχε στο International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 13-15 Ιουνίου 2012 στο Capsis Hotel στη Θεσσαλονίκη. Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και το Bucks New University της Βρετανίας, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους τόσο του ακαδημαϊκού, όσο και του επιχειρηματικού χώρου του Marketing από όλο τον κόσμο.
Η DK Consultants έδωσε το παρόν στο συνέδριο με την ανάπτυξη του θέματος “Marketing & Marketers”, το οποίο παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, κ. Καραβασίλης Δημήτρης, στο πλαίσιο της εναρκτήριας ενότητας του συνεδρίου. Ο Κος Καραβασίλης αναφέρθηκε στην ευκαιρία που παρουσιάζεται, μέσα από την παρούσα οικονομική συγκυρία, για την Ελλάδα να αποδείξει την αξία της, των ανθρώπων και των προϊόντων της, χτίζοντας, ουσιαστικά, ένα νέο εθνικό brand, το οποίο θα επικοινωνεί και θα αναδεικνύει παγκοσμίως το πάθος, το δυναμισμό και την αξία του Έλληνα και του προϊόντος που παράγει. Προς απόδειξη της δυνατότητας επίτευξης των παραπάνω, ο κος Καραβασίλης αναφέρθηκε σε παραδείγματα αμιγώς ελληνικών εταιριών που έχουν διαπρέψει στο εξωτερικό, χτίζοντας ένα όνομα ευρέως γνωστό στον κλάδο τους.
Ο κ. Καραβασίλης επισήμανε, επίσης, την ανάγκη αξιοποίησης των σύγχρονων εργαλείων του Marketing, όπως αυτό εξελίσσεται και διαμορφώνεται μέσα από τις προκλήσεις της νέας τάξης πραγμάτων (Marketing III), προς την παραπάνω κατεύθυνση. Ολοκληρώνοντας, ο κος Καραβασίλης έκανε λόγο για την εξέλιξη του marketing, μέσα από τη δημιουργία και αξιοποίηση καινούργιων αγορών, και καινούργιων μεθόδων που θα επανατοποθετήσουν την έννοια του marketing σε υψηλά επίπεδα στις συνειδήσεις των ανθρώπων.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.