Ζητείται βοήθεια: το αντίκτυπο των υπαλλήλων στην επιχείρησή σας

Ζητείται βοήθεια: το αντίκτυπο των υπαλλήλων στην επιχείρησή σας

Με μία σημαντική μερίδα των Αμερικανών σήμερα να είναι άνεργοι, οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης έχουν να επιλέξουν μέσα από μία ευρεία γκάμα επιλογών όταν πρόκειται για την πρόσληψη προσωπικού. Το να συμπληρώνεις όμως απλώς θέσεις εργασίας, δεν είναι αρκετό στη σημερινή εποχή.
Έτσι, μία έρευνα σε 5.000 αγοραστές λιανικής αποκαλύπτει ότι, οι υπάλληλοι καταστημάτων παίζουν τελικά καταλυτικό ρόλο στη διατήρηση και την ευχαρίστηση των πελατών. Πάνω από το 50% των αγοραστών στις Η.Π.Α δεν εισπράττουν το ενδιαφέρον των υπαλλήλων να τους εξυπηρετήσουν ενώ το 75% των αγοραστών θα έφευγε από το κατάστημα ή θα αγόραζε λιγότερα εάν δεν υπήρχε κάποιος υπάλληλος διαθέσιμος.Το τελευταίο σημαίνει ότι η πρόσληψη του σωστού προσωπικού είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας.
Συνεπώς, οι μη απασχολημένοι ή οι μη διαθέσιμοι από την άλλη, επιδρούν αρνητικά σε μια επιχείρηση, σύμφωνα με την έρευνα των Axsium Group Inc. And Empathica. Επιπλέον, η κατάλληλη εκπαίδευση των εργαζομένων προαπαιτείται, καθώς οι ερωτώμενοι της έρευνας σημείωσαν τη σημασία της πρόσβασης σε ένα άκρως καταρτισμένο προσωπικό την ώρα που ψωνίζουν. Ένας στους τρεις αγοραστές θεωρεί το υψηλά καταρτισμένο και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό ως τον σημαντικότερο παράγοντα στην αγορά ενός πολυτελούς προϊόντος. Παρομοίως, και ο ενθουσιασμός των υπαλλήλων είναι επίσης σημαντικός. Η πλειοψηφία των υπαλλήλων είπε πως οι ενθουσιώδεις υπάλληλοι έχουν θετική επιρροή στην συνολική αγοραστική τους εμπειρία. Το 80% των καταναλωτών σημείωσε ότι η συναναστροφή με εξαιρετικά δραστήριους και με υψηλά κίνητρα υπαλλήλους έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στην αγοραστική τους συμπεριφορά.
Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε πως ένα κατάστημα λιανική πώλησης που αύξησε την ικανοποίηση των πελατών του κατά 1%, κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις στο κατάστημα κατά 0,2%. Μάλιστα, το καλάθι των αγορών των αγοραστών στους οποίους προσφέρονται χρήσιμες προτάσεις και συμβουλές από τους υπαλλήλους, είναι 31% μεγαλύτερο από αυτό των αγοραστών που δε λαμβάνουν κάποια βοήθεια
Επομένως, ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους πελάτες σας, έχει ένα καθαρό και χειροπιαστό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Παρέχοντας ξεκάθαρες προσδοκίες, προσλαμβάνοντας ενθουσιώδες προσωπικό και εφαρμόζοντας την κατάλληλη εκπαίδευση, μπορεί να βελτιώσει την συνολική εμπειρία των πελατών σας και την συνολική εικόνα της επιχείρησής σας.
Δείτε το πλήρες infographic: http://milo.com/blog/help-wanted-the-impact-your-employees-have-on-your-business/