Εσπερίδα ΣΕΒΙΤΕΛ με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο στις μεγάλες αγορές»

Εσπερίδα ΣΕΒΙΤΕΛ με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο στις μεγάλες αγορές»

????????????????????????????????????

Την 27η Μαΐου 2014 πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Caravel στην Αθήνα, η εσπερίδα με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο στις μεγάλες αγορές» που διοργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ), στην οποία εισηγητής ήταν μεταξύ άλλων ο Κος Δημήτρης Καραβασίλης, με την ιδιότητά του ως Ειδικός Σύμβουλος Διεθνούς Εμπορίου του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Η Εσπερίδα συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό εκπροσώπων διαφόρων σχετικών φορέων αλλά και πλήθος επαγγελματιών της βιομηχανίας ελαιολάδου. Παρόντες ήταν επίσης ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κος Αθανάσιος Τσαυτάρης και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου Κος Στέφανος Κομνηνός. Κεντρικό άξονας της εκδήλωσης ήταν τα θέματα που αφορούν τις εξαγωγές του ελληνικού ελαιολάδου και συγκεκριμένα  ποιες είναι οι διαδικασίες, τα προβλήματα και οι προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών.  Μάλιστα αναλύθηκαν και αναπτύχθηκαν οι προοπτικές για το ελληνικό ελαιόλαδο στις 4 μεγαλύτερες αγορές-στόχους: στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στη Ρωσία και την Κίνα.
Κατά την ομιλία του , ο Κος Καραβασίλης, επικεντρώθηκε στην αγορά των ΗΠΑ, αναλύοντας τα υφιστάμενα μερίδια αγοράς  και εξαγωγών εκεί και ανέπτυξε  κατόπιν τις προοπτικές για το ελληνικό ελαιόλαδο στη συγκεκριμένη αγορά-στόχο. Το ενδιαφέρον  των παρευρισκομένων κέντρισε μεταξύ άλλων το ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό των εξαγωγών στις  ΗΠΑ σε ελληνικό ελαιόλαδο (μόλις 1,18%). Γι’ αυτό και οι Έλληνες εξαγωγείς καλούνται να δώσουν ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια. Σύμφωνα με τον Κο Καραβασίλη, τα σημεία που είναι απαραίτητο να προσέξουν οι δυνητικοί εξαγωγείς είναι η διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας αγοράς για την επιτυχημένη στόχευση του καταναλωτικού κοινού, η επιλογή σωστών αντιπροσώπων, ο σωστός και κατάλληλος σχεδιασμός της συσκευασίας αλλά και η  κατάστρωση ενός στοχευμένου σχεδίου marketing για τους καταναλωτές-στόχους.