
Πολλές εταιρείες στρέφονται προς τον «εξανθρωπισμό» της μάρκας τους για την προώθηση των brand τους.
Ακολουθούν συμβουλές για τον εν λόγω «εξανθρωπισμό»:
κοινωνικής δικτύωσης και δείξτε την ανθρώπινη πλευρά της εταιρίας σας μέσα από ομαδικά αθλήματα, εκδηλώσεις κτλ.
μια «ανθρώπινη» φωνή για την μάρκα σας ή να προβλέψετε τις συμπεριφορές των πελατών σας. Σταματήστε να σκέφτεστε σαν εταιρεία και σκεφτείτε σαν άτομο. Δράστε όπως θα μιλούσατε και θα συναναστρεφόσασταν εσείς οι ίδιοι.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.