Δημοσίευση της μελέτης της DK Consultants για το ελληνικό ελαιόλαδο στους Olive Oil Times!

Δημοσίευση της μελέτης της DK Consultants για το ελληνικό ελαιόλαδο στους Olive Oil Times!

Οι Olive Oil Times, το εγκυρότερο περιοδικό για το ελαιόλαδο στον κόσμο, φιλοξενεί την Έρευνα της εταιρείας μας για τη διάθεση του τυποποιημένου Ελληνικού εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στις ξένες αγορές, καθώς και τις προσωπικές απόψεις του Κου Καραβασίλη για μια επιτυχημένη προώθηση και εξαγωγή του ελληνικού ελαιολάδου, μετά από συνέντευξη που παραχώρησε ο ίδιος στον έγκριτο δημοσιογράφο του περιοδικού, Κο Αθανάσιο Γκαδανίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ…

Ποιο είναι λοιπόν ακριβώς το πρόβλημα για το ελληνικό ελαιόλαδο και πως αυτό αντιμετωπίζεται;
Το πρόβλημα είναι η ασυνέχεια και η ασυνέπεια του μάρκετινγκ. «Η τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι, δεν είναι το τέλος της δουλείας σου αλλά η αρχή της. Θα πρέπει κανείς να διατηρήσει μια συνεπή στρατηγική μάρκετινγκ και να διαθέτει την απαραίτητη χρηματοδότηση αλλά και τη θέληση για να διατηρήσει την παρουσία του στην αγορά. Χρειάζεται επίσης μια συναρπαστική ιστορία (story telling) που θα τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και θα οικοδομήσει την αφοσίωση στο προϊόν ώστε να προωθηθεί το brand από στόμα σε στόμα (word of mouth) » σημειώνει ο Κος Καραβασίλης.
Το άρθρο στέκεται και σε ένα ακόμη σημαντικό σημείο μεταξύ άλλων σχετικά με την οργανωμένη και συλλογική προώθηση του ελαιολάδου της χώρας. «Γιατί να μην υπάρχει ένα μοναδικό ελληνικό σχέδιο φιάλης ελαιολάδου ώστε το ελληνικό ελαιόλαδο να είναι διακριτό και άμεσα αναγνωρίσιμο;» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κος Καραβασίλης.
Η ύπαρξη μίας ενιαίας εθνικής στρατηγικής προώθησης θα αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν, θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα παρέχει καλύτερη υποστήριξη στην ελληνική βιομηχανία. Μία τέτοια πρωτοβουλία σε συνδυασμό με την ατομική θέληση, υπομονή και επιμονή των παραγωγών / επιχειρηματιών, θα οδηγήσει το ελληνικό ελαιόλαδο σε μία νέα περίοδο άνθισης και προόδου.