«ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ» Η τάση μαγειρικής στο σπίτι «γίνεται πλέον συνήθεια»

«ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ» Η τάση μαγειρικής στο σπίτι «γίνεται πλέον συνήθεια»

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

  • Ο Διευθύνων Σύμβουλος της McCormick & Company, Lawrence Kurzius, δήλωσε στον Jim Cramer του CNBC ότι η βιομηχανία των μπαχαρικών αναμένεται να αποκτήσει διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα, καθώς το μαγείρεμα στο σπίτι, ανθίζει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροναϊού.
  • «Έχει γίνει πραγματικά μια τάση που γίνεται συνήθεια», είπε στο «Mad Money».
  • “Έχουμε κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για τις περισσότερες από τις κατηγορίες προϊόντων μας και αυτό δεν είναι απλώς φαινόμενο που παρατηρείται στην αγορά των ΗΠΑ”, πρόσθεσε ο Kurzius.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Η αύξηση της δημοτικότητας της μαγειρικής στο σπίτι έκανε νωρίς την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοραναϊού και η τάση αυτή διατηρείται, σύμφωνα με τον CEO της McCormick & Company, Lawrence Kurzius.

«Αυτό έχει γίνει πραγματικά μια τάση που γίνεται συνήθεια», δήλωσε ο Kurzius σε συνέντευξή του στο «Mad Money» του CNBC.

 

Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου για την εταιρεία αυξήθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτό αντικατοπτρίζει την αύξηση 8% από έτος σε έτος που σημειώθηκε για το δεύτερο τρίμηνο, το οποίο έληξε στις 31 Μαΐου 202 και περιλάμβανε το αρχικό κύμα παραγγελιών για παράδοση στο σπίτι που σάρωσε τις Η.Π.Α. κατά τη διάρκεια του lockdown.

 

Στην παρουσίαση της κερδοφορίας, ο McCormick ανέφερε ότι οι πωλήσεις στο τμήμα λιανικής αυξήθηκαν κατά 15% καθώς, λόγω της πανδημίας, οι οικονομικοί περιορισμοί μειώθηκαν στις ΗΠΑ και σε άλλα μέρη του κόσμου. Ενδεικτικά, κατά το δεύτερο τρίμηνο, το Old Bay Seasoning, η French Mustrard και η Frank Red Hot σημείωσαν αύξηση των πωλήσεων λιανικής κατά 26%.

 

Ο Kurzius, ο οποίος έχει υπηρετήσει σε διάφορους ρόλους για τον McCormick από την ένταξή του στην εταιρεία το 2003, είπε ότι βλέπει επιπλέον ενθαρρυντικά σημάδια .

«Η διείσδυση των brands μας στα νοικοκυριά είναι στο 8%. Αυτό το ποσοστό είναι εκατομμύρια νοικοκυριά και το ποσοστό επανάληψης της αγοράς προϊόντος ανέρχεται στο  7%. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας και επιστρέφουν για περισσότερα», είπε στον Jim Cramer του CNBC. «Έχουμε κερδίσει μερίδιο αγοράς στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων μας και αυτό δεν είναι απλώς φαινόμενο των ΗΠΑ. Αυτό συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Θα οδηγήσει το ρυθμό ανάπτυξης για πολύ καιρό ακόμη. ”

 

Για αποδεικτικά στοιχεία, ο Kurzius ανέφερε την Κίνα, η οποία είπε ότι είναι η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, εκτός των Η.Π.Α. Εξήγησε ότι η Κίνα, όπου η κρίση του κορωναϊού εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του περασμένου έτους, είναι τουλάχιστον «αρκετούς μήνες» μπροστά από την Αμερική στο χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης της πανδημίας. «Ωστόσο, εξακολουθούμε να βλέπουμε και τη σταθερή ζήτηση των καταναλωτών στην Κίνα», είπε.

 

Η βιομηχανία εστιατορίων έχει πληγεί σκληρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με διάφορους περιορισμούς στις επιχειρήσεις που εφαρμόστηκαν από τις πολιτείες και τις τοπικές κυβερνήσεις, εξυπηρετώντας πλάνα που έχουν σχεδιαστεί για να επιβραδύνουν τη διάδοση του Covid-19. Η McCormick έχει μερίδιο αγοράς στον κλάδο μέσω του τμήματος των επαγγελματικών αρωματικών λύσεων, η οποία παρουσίασε μείωση 3% στις πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

 

Παρόλα αυτά, ο Kurzius είπε ότι το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει «μια ισχυρή ανάκαμψη» σε σχέση με τις μειώσεις που σημειώθηκαν νωρίτερα στην πανδημία. Στο δεύτερο τρίμηνο, όταν πολλά εστιατόρια είχαν κλείσει ή ήταν ανοιχτά μόνο για παραλαβή ή παράδοση φαγητού, οι πωλήσεις των προϊόντων της McCormick έπεσαν κατά 18% σε ετήσια βάση.

 

“Εστιατόρια γρήγορης εξυπηρέτησης, εστιατόρια που είναι προσανατολισμένα στο take away και στο drive-in, σε αντίθεση με το μοντέλο «τρώω έξω», δηλαδή κάθομαι στο εστιατόριο, έχουν ανταπεξέλθει πολύ καλά”, δήλωσε ο Kurzius. «Οι πελάτες μας με υπηρεσίες εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης επανέρχονται σε ρυθμό ανάπτυξης και σε ορισμένα μέρη του κόσμου ανακάμπτουν πολύ δυνατά»

 

Από την άλλη πλευρά, ο Kurzius είπε ότι τα «κλασσικά εστιατόριο» και αντίστοιχα, άλλου τύπου εστιατόρια που βρίσκονται σε μέρη με οικονομικούς περιορισμούς αντιμετωπίζουν «έναν δύσκολο δρόμο μπροστά τους».