Στο άρθρο του ο κος Καραβασίλης με τίτλο «Συσκευασία και Εξαγωγές», που δημοσιεύτηκε στο 60ο τεύχος του περιοδικού συσκευασίας Allpack, αναλύει το στρατηγικό ρόλο τη συσκευασίας στην ενίσχυση των εξαγωγών. Κεντρικός άξονας του άρθρου, είναι η προσέγγιση της συσκευασίας ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησης των προϊόντων, συμβάλλοντας έτσι δυναμικά στην αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας μιας επιχείρησης.
Υπό αυτό το πρίσμα, αναλύονται οι δύο κύριες συνιστώσες της συσκευασίας, ο δομικός και γραφικός σχεδιασμός, που διευκολύνουν και εξασφαλίζουν ασφαλέστερες διαδικασίες μεταφοράς, στοίβαξης και αποθήκευσης και ενισχύουν την απήχηση και αναγνωρισημότητα ενός brand αντίστοιχα.
Τέλος, ιδιαίτερη μνεία γίνεται για την στρατηγική σημασία του σωστού καθορισμού των τεχνικών προδιαγραφών της συσκευασίας από εξειδικευμένα στελέχη στη συσκευασία και εξειδικευμένα ινστιτούτα συσκευασίας, όπως προκύπτει από τις σύγχρονες απαιτήσεις του διεθνούς εμπορίου. Οι σωστές τεχνικές προδιαγραφές είναι το μέσο για την εξασφάλιση μιας ποιοτικής, λειτουργικής συσκευασίας που προσφέρει ταυτόχρονα και προστιθέμενη αξία στο προϊόν.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.