Ημερίδα «Συσκευασία και Εξαγωγές»

Ημερίδα «Συσκευασία και Εξαγωγές»

Η ημερίδα «Συσκευασία και Εξαγωγές» που συνδιοργανώθηκε από το περιοδικό Allpack, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ) και την HELEXPO στο πλαίσιο της 24ης Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων-Ποτών-Μηχανημάτων και Εξοπλισμού/DETROP καθώς και της 5ης Διεθνής Έκθεσης Οίνου/OENOS, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την 28η Φεβρουαρίου 2015 στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό κέντρο «Νικόλαος Γερμανός» της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη, φιλοξενώντας παραγωγούς, βιομηχανίες, χονδρεμπόρους, εισαγωγείς και αντιπροσώπους  τροφίμων, ποτών και οίνου, καθώς και επαγγελματίες του κλάδου που θέλουν να ενημερωθούν για τις εξελίξεις, τα καινοτόμα προϊόντα, να ανανεώσουν τις επαφές τους και να αναπτύξουν συνεργασίες με εταιρίες από την Ελλάδα και το Εξωτερικό.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ…

Κεντρικός άξονας της θεματολογίας της ημερίδας ήταν ο ρόλος της συσκευασίας ως κρίσιμος παράγοντας για τη διαφοροποίηση των ελληνικών εξαγώγιμων προϊόντων. Στην ημερίδα συμμετείχε και η DK Consultants. Ο Κος Καραβασίλης  περιέγραψε αρχικά τις σύγχρονες διεθνείς καταναλωτικές τάσεις και τις λειτουργίες που επιτελεί μια συσκευασία επισημαίνοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει αυτή στην αγοραστική απόφαση. Ειδικότερα αν ληφθεί υπόψη ο περιορισμένος χρόνος που αφιερώνει ο υποψήφιος αγοραστής στην εξέταση ενός προϊόντος, η συσκευασία του συχνά αποτελεί το μόνο στοιχείο διαφοροποίησης του.
Ακολούθως, ο Κος Καραβασίλης ανέλυσε τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις στη συσκευασία επισημαίνοντας ότι αυτή τελικά επιτελεί πλέον περισσότερο λειτουργικό ρόλο απ’ ότι αυστηρά πρακτικό. Τέλος υπογράμμισε ότι συνιστά βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα για το προϊόν και του προσθέτει αξία, καθώς αναπτύσσει ένα αίσθημα προσωπικής σύνδεσης με τον τελικό χρήστη, τον ενημερώνει, εγγυάται την αυθεντικότητά και την αξιοπιστία ενός brand, αποτελεί στρατηγικό εργαλείο ολιστικού marketing και συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού στο σύνολό της.